субота, 7. мај 2011.

Škola ostavila đaka u italijanskom zatvoru

04. 05. 2011. 10:44h | Blic, Alo
Ucenik treceg razreda novosadske gimnazije "Laza Kostic" Aleksandar Marinkovic proveo je tri dana ekskurzije u zatvoru u Riminiju, bez prevodioca i kontakta s porodicom. Aleksandar je na slobodu izašao tek cetvrtog dana, i to posle sudenja, a onda je drugove i nastavnike uspeo da stigne u Sloveniji.

Fimnazijalac tri dana proveo u zatvoru bez revodioca i kontakta sa porodicom

Marinkovic je postao punoletan 26. aprila, sutradan je iz Novog Sada krenuo na ekskurziju u Italiju i iste veceri je uhapšen u Riminiju. Kaže kako je izašao ispred diskoteke da nade drugove i saznao da ih je neki stariji covek napao gvozdenom šipkom, a jedan od njih ga je udario kako bi se odbranio. U meduvremenu, taj covek se pojavio ispred diskoteke i pokazao na njega i još jednog momka.

"Covek je rekao da ga je napao momak u crvenoj majici, a ja sam imao sivu košulju. Taj drugi decko imao je crvenu majicu, ali je on rekao da nije kriv i pustili su ga sutradan jer je maloletan. Pošto sam ja imao 18 godina, mene su iz samice u policiji s lisicama na rukama sutradan prebacili u zatvor u Riminiju", prica Marinkovic.

Posle dva dana dobio je pismeno obaveštenje da je sudenje zakazano za 30. april i tek tada je dobio službenog prevodioca i uspeo da kaže da nije kriv.

"Sudija je rekao kako je drugi decak priznao da je udario skitnicu, ali on misli da ovaj kao maloletnik pokušava da zaštiti mene. Tražio sam da se pregleda snimak kamera ispred diskoteke, i tek tada su me pustili. Receno mi je da moram da se pojavim na sudenju koje ce biti za 15 ili 20 dana i hteli su da me do tada zadrže u zatvoru", prica Marinkovic.

Izašavši iz suda, gimnazijalac je bez novca u džepu morao da se snade, vrati se do zatvora po stvari i pronade drugove koji su nastavili ekskurziju i otišli iz Riminija. Cim je došao do telefona, nazvala ga je majka i rekla da ga vodic ceka na železnickoj stanici u Riminiju.

Švercovao se u gradskom autobusu do stanice, a onda s vodicem vozom otišao do Bolonje, pa taksijem do autoputa, gde ih je "pokupila" ekskurzija iz Medicinske škole s kojom su stigli do Slovenije, i tek tu su se našli s grupom.

Direktor Gimnazije "Laza Kostic" Vukašin Lazovic kaže da su ucinili sve što su mogli za tog daka i zvali konzulat u Trstu, kojem pripada oblast Riminija. Medutim, prethodni konzul je opozvan, a novi još nije stigao.

"Imao je prevodioca i svaka njegova rec je prevedena na sudu, a vodic je ostao u Riminiju zbog njega. Ništa više nije moglo da se ucini. Sve se srecno završilo i žao mi je što je nedužan decak proveo cetiri dana u zatvoru, ali momak je punoletan i odgovara za svoje postupke", kaže Lazovic.

Нема коментара:

Постави коментар